Mor dupa brosele si pandantivele Alinei Panait!

Vroiam eu sa scriu mai demultisor despre minunatiile handmade ale Alinei Panait, dar stiti cum e, m-am luat cu treaba…

Eu sunt fana handmade cam de prin vremurile incipiente ale acestei indeletniciri rodnice la noi, asa ca am o mini colectie la care tin foarte mult. Cel mai mult si cel mai mult imi plac brosele, iar pe locul doi pandantivele. Nu port inele (beats me ce fac cu verigheta) si sunt fidela de vreo 5 ani unor cercelusi absolut adorabili cu gargarite, luati de pe Ponte Vecchio din Florenta, asa ca au si valoare sentimentala.

Dar imi place sa ma joc cu brosele, asa ca an de an, colectia mea s-a mai infoiat cu cateva noi achizitii.

Pasiunea mea pentru creatiile ChezSerebe si Joliesse este deja declarata intr-un post de mai de mult, asa ca azi vin cu ceva nou, si anume cu Alina Panait, care si ea face niste chestii foaaaaaarte dragute si pe gustul meu. E adevarat, fetitele ei nu sunt vesele ca cele ale lui Chez si Joliesse, dar imi place ideea si mai ales felul in care sunt realizate. O cunoscatoare mi-a zis ca le lucreaza pe email pe care apoi il baga in cuptor ca sa se intareasca. Eu nu pot spune ca ma pricep, dar apreciez intens creatiile.

Aceasta este imaginea de pe unul dintre pandantivele mele. In poza de fata, luata de pe pagina de pe breslo a artistei, imaginea este pusa pe o brosa, dar dupa cum o sa vedeti, intrand pe site-ul artistei, si anume alinapanit.blogspot.com sau pe pagina ei de pe breslo, imaginile din colectia „il etait une fois” se pot gasi pe o varietate de forme si nuante.

De pilda, imi place versatilitatea de a combina o imagine preferata cu o anume montura, cu un anumit lant, dupa preferinta fiecaruia.

Eu mi-am mai comandat un pandantiv, il numesc „piesa de rezistenta”, cu o fetita roscata, pe care mi-o doream eu mult pe un pandantiv, dar la care mi-as fi dorit o alta montura. I-am dat mail Alinei si am intrebat-o daca o bijuterie creata de ea se poate „customiza”. Iar ea a zis ca sigur.

Asa ca mi-am ales dimensiunea, montura anume (rotunda si simpla), piatra – rosie, ca e culoarea mea preferata, lantucul, tot simplu, iar atasat de el alt lantuc, cu fluturas, si evident, poza cu fetita roscata. A iesit la mare arta. A costat 75 ron, dar a meritat. Plus ca nu mi se pare chiar atat de scump, avand in vedere ca alte bijuterii handmade pot ajunge la preturi si mai mari. Iar pandantivul asta a fost facut pentru sufletelul meu, sa ma gadile la inimioara, ca a iesit exact asa cum mi-am dorit.

Nu am poza din pacate sa il arat, dar promit sa ii fac si sa o atasez.

In rest, mai am de la Alina un pandantiv pentru mama cu o fetita bruneta tunsa bob, l-am luat de Craciun, si o brosa pentru mine, cu alta fetita cu parul alb, in zapada.

POZELE PE CARE LE-AM AFISAT SUNT DE PE SITE-UL PERSONAL AL ALINEI PANAIT.

Si acum, uitati minunatiile!

Si stiti ce? O sa imi iau si cutia de bijuterii tot cu fetita roscata! Asa, pentru ca imi place place place 🙂

Se pare ca fraza asta si cam toate replicile din „RObotzi” mi-a intrat repede in vocabular.

Lasă un răspuns

Martie 2011
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 46 de urmăritori

