Povestea inelului meu de logodna sau cum a devenit Sarik ginerica full time

M-o fi cerut Sarik de nevasta, dupa cum am zis in post-ul anterior, dar vorba aia: „I don’t see a ring around this finger!” Adica slabut rau la capitolul inel de logodna. Mi-a marturisit mai apoi ca cica se gandea de mult sa imi ia unul, dar era in pana de inspiratie…right…🙂

Asa ca vineri seara ne-am dus la plimbarica cu burta plina dupa un meniu Crispy Strips de la KFC (nu e cel mai bun?) prin vantul ala din Bucuresti. A fost mana destinului, dom’ne, ca batea un crivat, fix de plimbare nu era, dar na, cica sa se mai aseze mancarea. Si am intrat la parter la Cocor. Ne-am perindat nitel pe acolo, si ce vad eu? In vitrina unui magazin de bijuterii era cel mai frumos inel din lume!!! Iar eu nu port inele, ca na, ma mai si scarpin, asa ca pot spune cu mana pe inima ca m-am indragostit de inelul ala! Era superb, mic finut, adorabil, de aur alb si cu diamante mici. Am intrat, l-am probat (imi venea turnat, deh…destinul), si i-am zis lui Sarik ca gata, asta trebuie sa fie inelul meu de logodna! Am zis sa nu il iau prin invaluire sau sa-i dau hint-uri ca e barbat si sigur n-o sa se prinda. Mai era si acelasi model, dar pe aur galben, iar eu i-am zis lui Sarikov: „sa stii ca ala argintiu imi place”, asa, ca sa fie clar.

Si i-am mai zis: „Dar daca te gandesti cumva sa mi-l iei, sa fie surpriza!”:)

Bai, nu stiu ce a inteles Sarik din toate astea, cert este ca a doua zi, sambata, cand nici nu ma asteptam (a fost surpriza), Sarik m-a incantat cu inelul, prezentat frumos, gigea, in cutiuta de-aia de inele.

Si uite asa m-am facut logodnica adevarata! Cel mai tare a fost un vecin: cica l-am lasat fara cuvinte cand i-am aratat inelul! Pai ce dom’le, asa de nemaritabila arat? Ha!

Mai jos poza facuta de Sarik inelului, mandru mare ca e ginerica! Super Sarik!

Si si mai jos, prea gingasa-mi manuta! Stiu, e cam blurata poza, mai mult e orientativa, gen raport inel-deget.🙂 Anyway, topai prin casa, mai are Sarik un filmulet cu mine dupa ce mi-a dat inelul, dar ala e deja clasat.


5 comentarii (+add yours?)

  1. Lutza
    Apr 19, 2011 @ 06:39:04

    Uuu, super, e foarte foarte frumos🙂. Ce mai, ti-ai „tunat” degetul😀. Sper sa te vad cu mai multe bijuterii acum…gen sa iti pui si cercei din aur alb , lantisor, chestii😀.

    Apropo, eu cred ca am varianta cu aur galben a inelului tau🙂 Hihi.

    Puuupp si tre sa il uzi😀 MWAH >:D<

    Răspunde

  2. Lutza
    Apr 19, 2011 @ 16:21:54

    Yeyy..apropo de tuica…vreo 4-5 zile la rand nu prea am reusit eu sa dorm calumea din cauza zgomotului de la metrou ( pt pacatele mele stau pe partea cu strada) si in a 6 a zi de insomnie, m-am dus la supermarket si mi-am cumparat o sticla de vin. Dupa 1 pahar stii cum am adormit….n-am mai simtit nimic :)) .

    De abia astept si eu sa vin si sa ne vedeeeem. PUuppp

    Răspunde

  3. cafelutza
    Apr 22, 2011 @ 01:00:26

    Faimosul inel…care te prinde foarte bineeee…acum sa ia exemplu si Ratsushka..ca vorba aia:”i don’t see any ring around this finger!”:))))

    Răspunde

Lasă un răspuns

Aprilie 2011
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Pentru abonare la blog, înscrie-ți mai jos adresa de email și vei primi notificări prin email cu articolele noi publicate.

Alătură-te altor 45 de urmăritori

