De ce e Cindy Lauper mai buna decat Celine Dion

Din cauza lui „I drove all night”, de-aia. Cindy e senzuala, are vocea aia gajaita, te gadila la inima. Celine Dion face virtuozitate pe o scena. Celinissima, e divina, canta ca o privighetoare, se imbraca in negru, ii bate lumina din spate. Si la ce i-a folosit?

Cindy are si look-ul ala care te innebuneste. Imi place rochia rosie, imi place rochia retro, imi place motzul negru, imi place rujul rosu, omiprezent, imi place cum se unduieste pe muzica si cum traieste povestea melodiei. Cantaretii care exprima ceea ce canta prin mimica si miscare mi se par desavarsiti.

Si faza din final, cand e cu iubitul in pat pe autostrada americana si trece masina prin ei.  Ma emotioneaza de fiecare data cand vad clipul.

Lasă un răspuns

Aprilie 2011
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Pentru abonare la blog, înscrie-ți mai jos adresa de email și vei primi notificări prin email cu articolele noi publicate.

Alătură-te altor 45 de urmăritori

