O zi de luni plina ochi si alte aiureli

Ok, n-am mai apucat sa scriu nimicuta nimicuta pe blog de ceva vreme ca sunt pana in gat cu toate (chiar ca Ionica nu, dar totusi ocupata). Bai, deci nu mai suport sezonul asta de audit. Si astia care schimba balantele dupa cum isi mai amintesc. Cred ca iadul pentru un contabil este sa ti se schimbe din juma in juma de ora balanta, si asta pentru eternitate…ehei, dragii babei…

Trecand peste gentilul joc al balantelor si nu mai stiu eu ce declaratii 390 facute cu picioarele, va vine sa credeti sau nu, dar dupa 6 luni vai de steaua mea, se vede luminita de la capatul tunelului (citez din memorie, ca Vadim). Pai mai am un examen important in iunie, un inventar tot la sfarsitul lui iunie si dupa tzushti in Anglia la Andreiuta. De abia astept, n-am mai fost niciodata in Londra (de fapt nici in Anglia), n-am mancat niciodata fish and chips asa cum scrie la carte si n-am purtat niciodata sandale pe piciorul gol in februarie asa cum numai englozoaicele o fac. Bine, o sa port sandale pe piciorul gol in Londra in iulie dar nu e acelasi lucru, nu?

Am facut doar introducerea asa, pentru formarea unei pareri.

Dar azi a fost si mai si. M-am sculat la 6 cica sa mai invat si eu ceva in al 12-lea ceas pentru simularea ACCA de azi, timp in care Sarik si-a mai impachetat ceva si s-a tirat in Budapesta. S-a intoars la origini, cum imi place mie sa zic. In timp ce eu trudeam din greu Sarik vizita si se plimba pe la Opera din Budapesta care pentru cine nu stie este identica cu cea din Viena, doar au fost in acelasi imperiu si banuiesc ca nu aveau decat un arhitect, asa ca…Deci, cand Sarik era la opera, eu dadeam bice cu o verificare de note contabile, cand Sarik era la catedrala Sf Stefan, eu printam ceva si cautam in disperare un contract, cand Sarik trecea pe podul cu lanturi, eu dadeam simularea aia de examen. Scor 3-0 pentru Sarik.

Chiar ma bucur ca mai iese din tara. Mai ales ca Sarik nu mai fusese niciodata la Budapesta, pe cand eu de 5 ori. Mama, acum ca ma gandesc, de 5 ori chiar e mult! Pai sunt sigura ca am fost de mai multe ori acolo decat niste unguri pe care ii stiu eu din Sfantu Gheorghe. Ca si aia au fost cam uimiti de exuberanta mea turistica in tara inspre care se indreapta toate aspiratiile lor de vreo 3 generatii.

Dar dupa toata ziua asta, m-am molesit de nu mai pot. De abia mai tastez, mai ales ca testul a durat 3:15. Mi se terminase si pixul la un moment dat. Spre final imi amintisem episodul cu Pufosenia, si replica aia cu „o s-o iau s-o smotocesc”…Nu mai puteam, eram kaputt.

De abia astept sa vina Sarik. I-am zis sa imi aduca un cadou surpriza, mai ales ca se intoarce de Ziua Copilului, de care ma bucur fiecare an, chiar daca acum as putea sa am eu copil. Dar cum ar zice ardeleanul: „no”

 

4 comentarii (+add yours?)

  1. flori
    Mai 31, 2011 @ 08:33:48

    Irinuca, ai vazut ca se poate >:D<
    Mi-a placut postarea, m-a inveselit asa de dimineata🙂 Dar ce-i cu finalul asta, ce ganduri te bat?? :p

    Răspunde

  2. cafelutza
    Iun 02, 2011 @ 01:28:48

    hei beast…chiar, de mult nu mai „postaseshi” tu nimic..stiam ca esti dedicata total muncii:)welcome back deci!!!..siii,n-ai zis nimic de palarile din anglia..o sa porti cand o vizitezi pe andreiutza?”ratsushka” s-a amuzat copios cand s-a uitat la nunta regala..

    Răspunde

  3. cafelutza
    Iun 02, 2011 @ 01:30:14

    beast..ce-i cu avatarul asta mov???si ce mirata arat!!:)

    Răspunde

    • durasel
      Iun 02, 2011 @ 08:50:01

      Ce-i pufosenia asta?🙂

      Hehe Bestie, m-am intors. Si am un chef nebun de machiaj, am o mireasa in iulie dar pana atunci ma fac pe mine toata fashion. Ieri mi-am tras un ruj rosu ciresiu mama mama. Bestieee, a venit vara! Happy happy joy joy! Si Sarik mi-a adus salam unguresc! Uraaa!

      Răspunde

Lasă un răspuns

Mai 2011
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Pentru abonare la blog, înscrie-ți mai jos adresa de email și vei primi notificări prin email cu articolele noi publicate.

Alătură-te altor 45 de urmăritori

