Nu ii inteleg pe cei care dau „dislike” pe youtube

N-am mai scris de multisor ca am fost intr-o vacanta prelungita si acum mi-e o leneeee. Asa ca am intrat nitel pe youtube sa mai vad niste clipuri care imi placeau cand eram mica. Unul dintre ele este „Only when I sleep” de la The Corrs. Si mi-am amintit de butoanele cu „like” si „dislike” de la fiecare videoclip.

Pe aia care dau „like” ii inteleg, ca de aia au accesat clipul respectiv, ca le place, deh. Dar pe aia care dau „dislike”? Acuma sincer, va puteti inchipui ca aia au intrat doar asa de-ai dracu sa vada clipul respectiv si sa poata da „dislike”? Adica exista oameni care isi irosesc timpul doar ca sa dea „”dislike”? Genial!

Si acum nu vorbesc de clipurile no name unde intri accidental, zic de alea cu artisti unde stii despre ce e vorba.

Haha, asta inseamna sa fii „hater” cum zice Fratellino (fratele mai mic al lui Sarik). Pai astia sunt ca nemtii care pun cuie pe orice atarna, adica pe pervazul ferestrelor, pe reclame stradale, pe stalpii de iluminat, pe orice practic unde s-ar putea aseza porumbeii. Bai, sunt puzderie tepisori montati peste tot, asta ca sa ii apere de rahat de porumbel. Si adevarul e ca nici nu prea vezi porumbei, decat unii slabi si piperniciti, nu pieptosi ca ai nostri. Arata cam jalnic, ar trebui sa emigreze prin estul Europei, n-om fi noi bogati ca nemtii dar macar ii iubim.

Ma duc sa vad nitel „Texas” acum, ca mi s-a facut pofta. „Summer son”…asta are 63 dislikes.

Lasă un răspuns

August 2011
L M M M V S D
« Iul   Sep »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Pentru abonare la blog, înscrie-ți mai jos adresa de email și vei primi notificări prin email cu articolele noi publicate.

Alătură-te altor 45 de urmăritori

