Primele semne de imbatranire

Haha, ii ziceam eu Lutei ca primul semn de imbatranire e cand incepe sa te enerveze zgomotul. Adica pana acum de curand imi placea sa aud muzica tare in difuzoare, sa fie antren si beat la maxim. Bai, de ceva vreme incoace nu mai suport terasele galagioase! Nu imi mai plac de nicio culoare manifestarile zgomotos-adolescentine. Daca e sa cautam un local si acolo urla muzica si mai ales se fumeaza in draci, gata, nici nu mai intru.

Asta ar fi primul semn de imbatranire.

Al doilea nu ar fi vreun fir alb de par, ca slava Domnului, pana acum nu am, desi dupa cum am povestit mai demultisor, imi statuse la un moment dat inima in loc, ca mi se paruse ca vad unul pe coama mea. L-am si strigat pe Sarik, am facut tambalau. El care are deja o anumita experienta cu mine, cum s-ar zice,  a concluzionat ca sunt o femeie nebuna si m-a lasat in pace.

Al doilea semn de imbatranire mi s-a arat, ei bine, ieri in metrou. Mi-era un somn de imi cadeau ochii in gura. Ridic la un moment dat capul din Kindle si vad o blonda care mi se parea cunoscuta. Era asa, mai pe diagonala. Ma chiombesc mai bine si ce imi dau seama?!? eu eram, ma oglindeam intr-un geam lateral. La dracu’! M-am ramolit!

Sarik zice ca trebuia sa incep sa ma cert cu ea in oglinda, ca papagalii! Adevarul e ca nu mai era mult…

8 comentarii (+add yours?)

  1. Rya
    Oct 21, 2011 @ 16:50:58

    Kiri, eu imi dau seama ca „imbatranesc” prin faptul ca aleg sa ma imbrac altfel de cum ma imbracam acum 10 ani :)))

    Sunt convinsa ca o sa fiu o babuta plina de Botox. Pruuuuuuuna!

    Răspunde

  2. cata
    Oct 24, 2011 @ 00:36:05

    Eu ma simt batrana cand le vad pe toate pustoaicele astea de liceu cum ciripesc si nu le mai tace gura si ma gandesc:vaiii..ce proaste!ce subiecte de conversatie!!:))Sau cand mi se zice:Doamna(Senora):)))!!!Sau cand ma matolesc si a doua zi chiulesc de la munca fiindca borasc de la 2 pahare de whisky:))Si cred ca mai sunt vreo 10 lucruri care imi vin in cap..Dar deee,stii cum e cu vinurile vechi:)))

    Răspunde

    • durasel
      Oct 24, 2011 @ 08:20:56

      Chiar, acolo ti se zice Senora, hahahahaha! Pe unde am fost eu mi se zicea ‘Frau’. Acum ca imi amintesc rad singura p’aci.

      Răspunde

  3. Flori
    Noi 07, 2011 @ 12:45:39

    Chif, pai tu acum esti Senora cu acte in regula🙂 Desi in poza aia de pe facebook arati ca o domnisoara de 18 ani..ehehe Ai fost o miresica frumoasa frumoasa frumoasa!!!
    Salutari tuturor bestiutelor!

    Răspunde

  4. Lutza
    Oct 17, 2012 @ 15:13:42

    Cam tarzior comment-ul meu, dar spre rusinea mea nu am mai citit de ceva vreme blogul tau… ce sa zic…la mine primele semne de imbatranire se caracterizeaza prin faptul ca nu ma mai atrag petrecerile studentesti cu alcool (acum fiind masteranda, credeam ca o sa fiu pe ei pe mama lor, din nou tanara, in vana si ca o sa dorm putin) , voma si agatat. pur si simplu am trecut peste faza asta. acum imi plac chestiile ceva mai rafinate, locurile mai putin zgomotoase, mai intime, unde sa te poti auzi, etc. in rest, au inceput sa ma atraga barbatii peste 30 ani, lucru f ciudat, pt ca pana acum ma uitam la cei de varsta mea, sau putin mai tineri. heeh

    Răspunde

  5. durasel
    Oct 17, 2012 @ 18:33:22

    Haha, inseamna ca Sonia stie de ce🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Octombrie 2011
L M M M V S D
« Sep   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Pentru abonare la blog, înscrie-ți mai jos adresa de email și vei primi notificări prin email cu articolele noi publicate.

Alătură-te altor 45 de urmăritori

