Cum sa faci economii in mare stil

Acum ca vine Craciunul m-am mai fatzait si eu prin magazinele de cadouri. Si am pus ochii pe niste cutii foarte frumoase cu pisicute pe fond roz la magazinul cu decoratiuni „Bonsai” din Cora. Sunt cutii dintr-alea de carton pentru depozitat diverse obiecte, si mi-au placut mult mult de tot!

Mi-am luat 3 cutii, au costat 82 lei (aoleu, am uitat sa ii dau mamei banii pe ele, ea le-a platit!). In fine, au costat 82 lei.

Sarik cand le vede: „Cartoanele astea au costat 82 lei?”

„Da, Sarik, dar sunt foarte utile, sa stii!”

„La ce?”

„Pai la depozitat chestii!”, zic eu.

Dar nu intelege, ca e barbat.

Asa ca l-am lasat cu ale lui si mi-am facut ordine in dulap. Mi-am pus in cutiile alea pe dulap toate hainele mai vechi pe care nu prea le mai port dar pe care, femeie fiind, nu ma indur inca sa le arunc. Asa ca acum dulapul meu arata mult mai ordonat si aerisit. Atat de aerisit, ca mi-am gasit tricouri foarte misto mai vechi pe care nu le mai purtam pentru ca erau cazute prin spatele dulapului si nu le mai vedeam. Simplu, daca nu le mai vedeam, uitasem ca le am, deci nu le mai purtam.

Asa ca de saptamana trecuta port vreo 3 tricouri misto pe care nu le mai purtasem de cand le pierdusem prin dulap, deci de vreun an-doi.

Mai ales unul de la Pimkie – rosu, cu un basset pe el, d-apoi tricoul asta a facut furori la serviciu. M-au intrebat colegele daca mi-am luat un tricou nou. Nu, doar mi-am facut ordine in dulap.

Asa ca m-am dus satisfacuta (foarte satisfacuta) la Sarik si i-am zis ca poate oi fi dat eu 82 lei pe cutii, dar am economisit vreo 120-150 lei, ca tricourile erau Pimkie, Zara si Mango. Si acum ca le-am gasit, nu mai trebuie sa imi iau altele.

Sunt buna la facut economii, nu degeaba sunt contabila!

4 comentarii (+add yours?)

  1. cata
    Dec 25, 2011 @ 07:30:43

    Craciun fericit,bestie!!!Te-ai pus pe scris…In sfarsitttt…Ti-am vazut felicitarea si am intrat sa vad daca ai mai postat ceva pe Durasel si….te-am citit pe nerasuflate:)..Parca te si aud povestind si razanddddd..He-he…Tare dor imi e de tine…Stii..Diego vrea sa ma duca la „Puss in boots”,dar am zis ca o sa omor un copil din sala sigur,din aia razgaiatzi si care intreaba la fiecare scena:”De ce…?”:))..Bafta la inventare si se pare ca te urmez…pe 3 ianuarie incep un curs de asistent-contabil..Pupiciiii

    Răspunde

    • durasel
      Dec 25, 2011 @ 17:23:56

      Hei, Bestie! Si mie mi-e dor de tine, tare tare! Tot povestesc la toata lumea de Bestia si Diego, nu cred ca e cineva in firma care sa nu stie de voi doi, hehe! Mergi la „Puss in boots” dar uita-te sa fie copii mai marisori asa, cam de clasa a 5-a. Astia au fost cand m-am dus eu si pot spune ca i-am acoperit cand radeam, asa ca e in regula. Bafta in noua cariera! O sa fim doua Bestii-contabile! Candva cineva va scrie un cantec despre noi!

      ________________________________

      Răspunde

  2. O prietena
    Dec 26, 2011 @ 12:23:33

    Saaau…. Poti sa nu faci cadouri de Craciun si de ziua lui Sarik si iesi muuult mai bine…. asculta-ma pee mine😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

Decembrie 2011
L M M M V S D
« Oct   Ian »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Pentru abonare la blog, înscrie-ți mai jos adresa de email și vei primi notificări prin email cu articolele noi publicate.

Alătură-te altor 45 de urmăritori

