Prima reusita pe 2012! I-pi-a-io!

Cine e cea mai fericita pe ziua de azi? Eu! Cine e cea mai implinita? Tot eu!

I-am luat in sfarsit lui Sarik cadoul de ziua lui (de 29 noiembrie…)! A durat ceva, dar si cand i-am luat! Eheeeeeeei!

Sunt foarte fericita ca i-am luat in sfarsit blazer d’ala de se poarta la blugi. Asa ca Sarikov al meu este de azi inainte foarte fashion! Iar pentru mine asta este prima mare reusita pe 2012 (ma rog, a doua, prima ar fi sa stau 3 zile in audit intr-o cladire veche la 15, hai 16 grade, in tzol festiv, adica la 4 ace; brrrrrr!)

Inca nu i-am luat cadou de Craciun, dar pana la urma nici nu mai conteaza cand are un blazer asa de frumos de la Massimo Dutti. Cica ar fi la reduceri, dar eu pur si simplu cred ca astia de la Massimo Dutii doar dubleaza preturile de Craciun si dupa le aduc la loc. Imi cam pute mie a pacaleala, dar vorba aia: prost e ala care da, nu ala care cere. Asa ca azi se cheama ca am luat la reducere.

Sunt asa de fericita si implinita, ca mi se pare ca sunt mai vesela si decat Sarik! Ce mai, nici nu imi mai pasa ca maine e luni!

 

2 comentarii (+add yours?)

  1. flori
    Ian 23, 2012 @ 10:29:06

    Hey, cine mai are sacou de la Massimo Dutti? Sarik si Dan Puric :p
    Sa-l stapaneasca sanatos si sa tot primeasca cadouri d-astea, dar si sa daruiasca🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Ianuarie 2012
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Pentru abonare la blog, înscrie-ți mai jos adresa de email și vei primi notificări prin email cu articolele noi publicate.

Alătură-te altor 45 de urmăritori

