Reducerile de pe Asos ma innebunesc!

Bai, m-a apucat si pe mine febra Asos! Inca n-am cont pe facebook, dar parca n-am putut ramane insensibila la acest preafrumos site asos.com , anume facut pentru femei, cu haine si rochite adorabile si gentute si pantofiori, siiiiiiiiiii…o gramada de reduceri! E un site de cumparaturi de tzoale pe net! Dar prezentarea lui e net superioara Topshop-ului de exemplu, pentru ca Asos foloseste modele femei adevarate, ai poze cu hainele din toate unghiurile, si le mai vezi si pe catwalk pe modele, deci in miscare, si iti faci mai usor o parere decat daca le vezi pur si simplu pe un manechin din plastic.

Asa ca dupa ce mi-am luat in toamna o poseta misto rau din piele marca Asos, dintr-aia postas, acusi parca n-am putut rezista nici la reducerile de iarna, si mi-am comandat doua rochii superbe din bumbac, numai bune pentru verile toride din Bucuresti!

Si mi-am mai cooptat inca doua colege de serviciu sa isi comande si ele rochite la reduceri!

Adevarul e ca de piatra sa fii si tot nu poti rezista sa nu iti iei macar o curea de pe Asos! Totul e prezentat asa de misto si e pus pe manechine si vezi produsul din toate unghiurile ca parca ai scarpinici in palma sa iti comanzi si tu ceva! Si merge asa usor, bani pe card sa ai!

Acum mi-am facut comanda miercuri si pana miercurea viitoare trebuie sa ajunga pachetul cu rochiile! Am emotii, sper ca rochitele sa ajunga in stare perfecta, mai ales ca sunt indragostita de ca mi-am comandat, rochiile marca Emily & Fin, pe care din poza cel putin le ador!

Cand le primesc postez si poze, momentan pun doar poza cu geanta postas pe am primit-o de la al meu barbat de ziua mea. (imi amintesc ce surprins a fost Sarik ca imi comand ceva pe net fara sa vad si sa probez…barbatii astia…cum isi iau ei jocuri si alte alea de pe emag sau cel, dar la haine devin dintr-o data sceptici!)

 

1 comentariu (+add yours?)

  1. Trackback: Si haine de pe Asos prea scumpe pentru mine, dar care tocmai de-aia ma innebunesc si mai tare « Ce mai zice Durasel

Lasă un răspuns

Februarie 2012
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  

Pentru abonare la blog, înscrie-ți mai jos adresa de email și vei primi notificări prin email cu articolele noi publicate.

Alătură-te altor 45 de urmăritori

