Si rochii de pe Asos prea scumpe pentru mine, dar care tocmai d-aia ma innebunesc si mai tare

Avand in vedere ca mi-am comandat niste rochite frumoase pe Asos saptamana trecuta, vedeti toata tarasenia aici , ar mai fi fost niste rochii (din bumbac, sunt mare fana bumbac) pe care mi le-am dorit, dar erau prea scumpe pentru stilul meu.

Astea ar fi!

Rochie French Connection redusa de la 77 lire la 40, dar tot scumpa. Dar ataaaaaaaaaat de frumoasa!

Asos Skater dress tot la 40 lire. Adorabila, nu? Dar poate nu era o idee foarte buna pana la urma, e foarte scurta, iar eu stau in Militari.

Rochia asta tip camasa barbateasca mi-a luat ochii. Merge la orice si e un stil relaxat care imi place. Dar totusi, 86,5 lire?!?

E asa romantica rochita asta ca din toata poza mai lipseste o masa cu spaghete si lumanarici! O ador, dar pretul e de 47,5 lire, redus de la 95 lire. Asa ca o fi ea de la Twist and Tango, dar i-am zis pas.

Iar rochia asta ma enerveaza pur si simplu! E din bumbac, e Mango si mai si costa 9,5 lire. E superba, dar stiti de ce nu mi-am luat-o? Pentru ca rochia asta se livreaza doar in UK. De ce naiba, habar n-am! Mama lor de egoisti!

13 comentarii (+add yours?)

  1. Mih
    Feb 22, 2012 @ 22:41:41

    40 de lire e scump? pai cu 40 de lire iti cumperi doar o maneca in Romania

    Răspunde

  2. Lauryshka
    Feb 29, 2012 @ 22:37:13

    Buna ! Nu ai avut probleme cu cardul cand ai cumparat de pe asos.com ? A fost totul in regula? As dori si eu sa comand niste haine de pe site dar e prima data cand cumpar cu cardul de pe net si voiam o parere .🙂

    Răspunde

    • durasel
      Mar 01, 2012 @ 12:58:07

      Hei Lauryshka! N-am avut nicio problema cu cardul, atata ca la prima comanda mi-a intarziat vreo luna geanta cumparata…dar cica a fost o problema cu Royal Mail, ca trimit din Anglia.
      A doua oara, cand mi-am luat rochiile, am optat pentru livrare rapida si am platit 10 lire pentru asta, dar mi-au si venit rochiile in 6 zile, la fix as zice.
      Daca nu alegi livrare rapida, livrarea standard e gratuita si in mod normal nu ar trebui sa existe probleme, nu stiu de ce prima comanda mi-a intarziat, cica s-a intors geanta in Anglia la Asos, dar n-am idee de ce.

      Răspunde

  3. Aly
    Mar 09, 2012 @ 21:58:48

    Si te-a instiintat cineva ca intarzie comanda sau nu? Adica as dori si eu sa fac o comanda si nu m-am hotarat exact…

    Răspunde

    • durasel
      Mar 12, 2012 @ 09:34:09

      Nu mi-a zis nimeni ca intarzie, pur si simplu a intarziat. Dar oricum, astia de la Asos au fost seriosi, adica vazand ca din vina royal mail nu mi-a ajuns pachetul au platit ei taxa de ‘fast delivery’ si mi-a ajuns coletul in 5 zile.
      In plus, unei colege nu i-a placut cum i-a ajuns o rochie comandata de pe Asos si a trimis-o inapoi, pt ca exista optiunea sa returnezi un produs daca nu iti place cum vine pe tine (plus alte motive). Asa ca l-a trimis inapoi la Asos si astia i-au returnat banii in cont in cateva zile.
      In concluzie, eu am fost multumita de asos, o fi intarziat comanda o data, dar pana la urma totul s-a terminat cu bine. Plus ca optiunea de a-ti primi banii inapoi daca nu iti place un produs comandat mi se pare foarte de bun simt si nu stiu cate firme fac asta.

      Răspunde

  4. Gabriela Ciobanu
    Iul 20, 2012 @ 16:53:49

    buna! explica.mi si mie te rog, vreau sa-mi comand si eu ceva de pe asos dar nu inteleg acolo unde te pune sa-ti scrii adresa, nu ma lasa sa o scriu pe toata( nu incape) pot sa scriu strada si judetul, mai mult nu am cum.( acolo la al teilea pas la DELIVERY) tu cum ai facut?

    Răspunde

  5. Gabriela Ciobanu
    Iul 20, 2012 @ 17:05:17

    astept un raspuns cat mai repede, te rog!

    Răspunde

    • durasel
      Iul 20, 2012 @ 22:37:59

      Buna Gabriel! Nu stiu sigur de ce nu iti incape mai mult la adresa. La mine a incaput tot, dar am scris mai inghesuit. Adica n-am lasat spatiu dupa punct de exemplu. N-am mai pus „Romania” pentru ca nu incepea, dar am trecut „Bucuresti” si a fost suficient. Mi-a ajuns pachetul bine. Deci nu mai scrie tara.

      Exact exact nu mai stiu, pentru ca am facut contul de mult, dar stiu ca ai doua adrese: una de „billing” si una de „delivery”. Cea de „”billing” e adresa ta de acasa, pentru ca pe aceea ai dat-o cand ti-ai facut cardul la banca. Sau mai bine zis adresa din buletin. Cred ca aceea este si cea pe care ai cardul. Oricum, m-am uitat acum pe site-ul asos si scrie asa la adresa: ‘Billing address must match the statement of the card you will be using’.

      Iar adresa de „delivery” este cea la care iti ajunge coletul. De exemplu eu am optat sa mi-l trimita la birou, ca sunt mai mult pe acolo decat acasa, iar astia de la posta livreaza doar pana la 6 seara, ar fi trebuit sa ma duc eu la posta sa imi iau pachetul, ceea ce nu prea imi convenea, ca trebuia sa ma invoiesc de la serviciu, etc.

      Sper ca ti-am fost de ajutor. Daca nu, mai intreba-ma. Poate nu am inteles exact ce vrei.

      Răspunde

  6. Gabriela Ciobanu
    Iul 21, 2012 @ 10:46:01

    ok multumesc mult, am inteles acum!

    Răspunde

  7. Andreea
    Mai 19, 2013 @ 22:59:48

    Sa nu iti para rau dupa rochia de la Mango. O am eu, luata de pe outletmango si e uratica tare. E inconfortabila si arat in ea ca o gospodina din Kanssas. Eu am platit 5 euro vara trecuta pe ea.

    Răspunde

    • durasel
      Mai 20, 2013 @ 14:10:25

      Macar n-a fost scumpa. Oricum, ai dreptate, si eu mi-am luat de pe asos doua rochii, din care una imi vine bine, dar cealalta arata ca un halat cand o pun pe mine. Astia de la asos cred ca sunt capabili sa faca si un sac sa arate misto pe site-ul lor.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Februarie 2012
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  

Pentru abonare la blog, înscrie-ți mai jos adresa de email și vei primi notificări prin email cu articolele noi publicate.

Alătură-te altor 45 de urmăritori

