Am niste emotii…maine ma marit!

Moamaaaaaaa, de cand n-am mai scris! Sezonul asta de audit mi-a pus capac, merde!

Am in sfarsit o zi libera si stiti de ce? Maine e cununia civila! Am niste emotii, nu mai pot…nu stiu cum dorm la noapte!

Sarik in schimb e relaxat, sta pe 9gag, citeste nu mai stiu ce, isi calca o camasa cu nonsalanta. Iar eu sunt cu morcovul, cum o sa fie maine, o sa fie lume multa, o sa iasa bine, o sa imi stea bine parul?🙂

Sunt ca un copil mic inainte de ziua lui, ba nu, sunt ca un copil mic inainte de Craciun. De abia astept! Uraaaaaaaaa!

Ce frumoasa-i dragostea!

 

3 comentarii (+add yours?)

  1. Cristina
    Mai 19, 2012 @ 00:19:41

    Felicitari si casa de piatra!:*

    Răspunde

  2. Coriii
    Iun 27, 2012 @ 23:51:46

    Felicitari :* .Cred ca v-ati cununat deja pt ca vad ca postul e din 18 mai :X . Sa va tina :* .

    Răspunde

    • durasel
      Iun 28, 2012 @ 20:44:28

      Multumesc!🙂

      Poimaine e nunta. Pe 19 a fost doar cununia civila. Ehei, acum emotiile sunt si mai mari, dar e tare frumos! Acum incerc machiajul.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Mai 2012
L M M M V S D
« Mar   Iul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Pentru abonare la blog, înscrie-ți mai jos adresa de email și vei primi notificări prin email cu articolele noi publicate.

Alătură-te altor 45 de urmăritori

