Melodia verii 2012 in Italia

Tocmai m-am intors din cele 2 saptamani de miere din Italia, ehei, la bella Italia. Am fost in Napoli, Herculane, Sorrento, Capri si Positano, am vizitat pana n-am mai putut merge, am inotat pana am facut muschi🙂 si am mancat la Caprese pana am facut poc. Doamne, ce frumos a fost!

O sa pun poze si o sa scriu mai multe despre excursia noastra in post-ul viitor.

Acum vreau doar sa pun link la melodia care se asculta in Italia in iulie 2012, o melodie care mi-a sunat si rasunat in cap toate cele doua saptamani, dar nu degeaba. Este o melodie superba.

Cesare Cremonini – Il comico (Sai che risate)

1 comentariu (+add yours?)

  1. cata
    Iul 22, 2012 @ 03:02:24

    pozee!pozee!pozeeee!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Iulie 2012
L M M M V S D
« Mai   Oct »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Pentru abonare la blog, înscrie-ți mai jos adresa de email și vei primi notificări prin email cu articolele noi publicate.

Alătură-te altor 45 de urmăritori

