Si in 2012 „Sfantul Sava” este cel mai bun liceu din Romania

Liceul „Sfantul Sava” este si anul acesta pe locul 1 in topul liceelor din Romania. Asta conform rezultatelor  de la Bacalaureat: 61% dintre elevii liceului au luat peste media 9 . Pfuaaaaaai, peste 61% au luat peste 9? Enorm. Pai cand am dat eu nu cred sa fi reusit Sava asa o performanta…cred ca eu am fost de vina…

Iar Vianu e pe locul 1 la promovabilitate pentru ca nu a picat nimeni BAC-ul la ei anul asta. Bravo lor!

Vad ca Sarik, vajnic absolvent al lui Mihai Viteazu a lasat-o mai moale cu gura. Anul trecut cand tot Sava a fost declarat cel mai bun liceu a mai comentat el ceva, dar anul asta a inghitit galusca. Ha! Mersese atat de departe incat zicea ca Sava e liceu de uman, auzi, UMAN! Pai cum sa fie asa cand Sava n-are decat o clasa de uman, una de stiintele naturii si in rest doar de matematica, informatica si engleza (si cred ca si franceza/germana, parca asa era cand am terminat eu)?

Oricum, constat ca acum n-a mai fost circul de anul trecut cand picau aia in draci. Sau nu m-am mai uitat eu la televizor in perioada BAC-ului, avand in vedere ca am fost in luna de miere. Mai bine asa.

 

Lasă un răspuns

Iulie 2012
L M M M V S D
« Mai   Oct »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Pentru abonare la blog, înscrie-ți mai jos adresa de email și vei primi notificări prin email cu articolele noi publicate.

Alătură-te altor 45 de urmăritori

