Rochiile mele preferate de la Globurile de Aur 2013

Mai arunc din cand un cand un ochi pe site-urile cu moda, sunt femeie, na! Adica ma uit pe poze, ca la capitolul „fashion” sunt bata. Si am ajuns la capitolul Globurile de Aur, ca tocmai s-au decernat. Si mi-ar placea mult, dar tare mult sa port si eu o data o rochie ca a lui Zooey Deschanel. E asa de rochie si de bogata, te imbraca toata, si e si haioasa. Foarte frumoasa! Plus ca e rosie, culoarea mea preferata!

zooey Deschanel

Iar a doua rochie e cea purtata de Lucy Liu. Are un imprimeu superb (ok, poate aduce nitel cu imprimeurile de canapea, haha, glumesc) si mie intotdeauna mi-au placut modelele cu flori. Cum ar spune soacra mea, pentru mine fie rochia cum o fi, dar sa aiba floricele. Nu ma ascund dupa deget, imi plac mult modelele pe rochii.

Dar acuma sincer, e superba rochia, e atat de ampla, iar culoarea bleu ciel in combinatie cu florile acelea minunate o face perfecta. Ca si rochia rosie de mai sus, tare mi-ar placea sa port si eu macar o data asa ceva. Nu prea ma pricep la designeri, habar n-am ce creatori au facut cele doua rochii, dar sunt divine.

lucy liu

 

Lasă un răspuns

Ianuarie 2013
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Pentru abonare la blog, înscrie-ți mai jos adresa de email și vei primi notificări prin email cu articolele noi publicate.

Alătură-te altor 45 de urmăritori

