Masca de fata cu argila ieftina si buna: Vivanatura

masca-de-fata-240x231Am o mare problema de cand am ramas insarcinata si apoi, de cand alaptez – tenul meu a devenit uscat.

Trebuia sa iau masuri, asa ca in ultimul timp am inceput sa testez produse de cosmetica de la Plafar. Pe ideea: de ce sa nu incerc si produse romanesti? Ca am tot incercat produse de renume straineze, scumpe, si care nu m-au dat pe spate.

Asa am ajuns sa imi iau masca de fata cu argila si apa de trandafiri de la Vivanatura. Doamna vanzatoare de la plafar mi-a recomandat-o, spunandu-mi ca este foarte buna si ca si ca se potriveste oricarui tip de ten.

Ce m-a atras la aceasta masca:

  • mirosul placut, se simte mai ales arborele de ceai
  • faptul ca argila este deja amestecata, adica se scoate compozitia din tub si se aplica direct pe fata, nu mai trebuie amestecata argila separat cu apa/suc de fructe intr-o cana, cum este cazul argilei in stare pura de la Aslavital;
  • Pretul: 7 lei.

Pe ambalaj scrie ca masca de fata se potriveste oricarui tip de ten, ca revigoreaza, hraneste si curata tenul. Mai scrie si ca ar fi bine ca aceasta masca sa fie testata pe o portiune mica de piele in cazul in care ar putea produce alergii.

Eu am testat-o asa cum scria pe ambalaj, dar nu am avut nicio problema, asa ca mi-am aplicat-o pe fata. Aplicarea se face foarte usor.

Ce am observat dupa ce am curatat masca cu putina vata imbibata in apa calduta:

  • tenul meu arata mai curat din cauza actiunii de gomaj;
  • pielea pare mai luminoasa si micile riduri de expresie s-au estompat;
  • tenul se simte mai hidratat.

Pe scurt, de super multa vreme n-a mai arata pielea mea atat de bine!!!

Cu mana pe inima spun, pentru 7 lei, masca asta e geniala! Pielea arata foarte luminoasa dupa aplicare, iar cand iti aplici si crema hidratanta dupa, ce mai, tenul arata super!

Sunt foarte incantata de mascuta asta!!!

1 comentariu (+add yours?)

  1. Trackback: Strugurel Tis cu propolis – ieftin si bun | Ce mai zice Durasel

Lasă un răspuns

Ianuarie 2014
L M M M V S D
« Dec   Iun »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Pentru abonare la blog, înscrie-ți mai jos adresa de email și vei primi notificări prin email cu articolele noi publicate.

Alătură-te altor 45 de urmăritori

