Strugurel Tis cu propolis – ieftin si bun

tis propolisPentru ca tot am vorbit in post-ul trecut despre produse de la Plafar, respectiv despre masca de fata cu argila si trandafiri de la Vivanatura, azi trec la strugurel. Mai precis, la strugurelul cu propolis de la Cosmetice Tis.

Stiu, am zis-o deja de 100 de ori, dar de cand cu sarcina si alaptarea, pielea mea s-a uscat (bebelusul ia cam toate grasimile, de aia femeile cand alapteaza slabesc). Am rezolvat-o cu tenul meu uscat, punandu-mi de 2 ori pe saptamana masca de la Vivanatura mai sus mentionata, si folosind ca si crema de fata Garnier Moisture Match – mi se pare geniala, si costa aproximativ 20 lei.

Acum am trecut la capitolul buze, si tot mergand eu prin Plafar (da, de cand stau acasa cu Pufosenia am o gramada de timp liber) am descoperit strugurelul produs de Cosmetice Tis, la super pretul de 5,5 lei!

E epic!!!

Strugurelul este foarte onctuos, deci hidratant si miroase placut, propolisul deh! Il recomand pentru sezonul rece mai ales, dar daca aveti buze uscate si crapate in general, cam tot anul! I l-am luat si lui Taica-miu, a.k.a. „Omul cu buzele crapate”. Tata este de ani si ani in cautarea strugurelului perfect, si din cate inteleg, i-ar da nota cam 8-9, enorm pentru el. Este foarte pretentios la strugurele 🙂 (a incercat deja Avene, Carmex, Aloe Forever, Nivea s.a.)

Dupa cum se vede, am devenit fana Plafar 🙂

Lasă un răspuns

Ianuarie 2014
L M M M V S D
« Dec   Iun »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 47 de urmăritori

